-Ramona-

Vi var en gång bästa vänner, nu vet jag inte längre vad vi är.
Ni vill aldrig göra något. Gå ut och gå och sitta i någons rum och prata är eran idé av att umgås, det räcker inte för mig! Inte när man har gjort det de senaste 4 åren i alla fall.

JAG TYCKER NI ÄR SÅ TRÅKIGA!! KAN NI INTE FATTA DET NÅGON JÄVLA GÅNG?!

Jag vill väll inte förlora er egentligen, men på sista tiden har vi blivit som ett gammalt par som snart skiljer sig. Vi blir irriterade på det minsta lilla (eller jag i alla fall) och vi träffas knappast aldrig längre. Ja det sista var väll pga mig också. Jag vill inte träffas.

Varför?
Jag orkar fan inte sitta på en jävla stol, se glad och pigg ut och prata om allt mellan himmel och jord när man bara vill hem för man tycker det är så jävla jobbigt och tråkigt så man håller på att dö!!

Jag är så ledsen, men jag vet inte ifall jag orkar med er. Ni är sånna personer som vill vara perfekta, vill gå ut gymnasiet, skaffa jobb, man och barn i samma stad och allt ska vara det samma. Jag vill inte det! Jag vill flytta utomlands, jag vill resa. Visst, jag vill ha barn också en dag, men jag vill leva först!

Ibland måste man skriva av sig.

Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback