-Ramona-

Usch jag känner mig helt värdelös.
Jag har inte städat rummet, duschat (lite smått dusch fobi eller nått :O) eller tränat.
Usch, usch, usch!
Ont i huvudet och sömnbrist har jag med.
Blä för allt det här!

I morgon måste jag ta mig själv i kragen!
Det första jag ska göra när jag vaknar i morgon är att gå ut och jogga lite, sen blir det dusch och sist städning.
Jag måste ta och skärpa mig!

Själva och Ana har varit lugna nu på sista tiden, allt för lugna. Jag får knappt ingen ångest när jag äter längre, bara när jag äter JÄTTE mycket så det känns som om magen ska explodera och Sjävla vill inte straffa mig längre.
Vad är det här egentligen?

Fyfan, mitt liv är helt upp och ned. Hoppas allt blir bättre tills skolan börjar då man får mer desiplin och rutin igen.
Jag hoppas verkligen, annars vet jag inte hur detta ska gå.
:(

Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback