-Ramona- Ensam

Jag har faan ingen stans att ta vägen. Jag vill bara kunna prata med en kompis. Prata ut om att jag tycker livet är förjävligt, men har ingen. Alltså jag har ju en hel del kompisar, massor faktiskt, men jag är så rädd att förlora dom så jag säger inget. Jag vet ju hur nära jag varit innan så jag tänker inte säga nått. Det känns jävligt tungt, men detta är tydligen nått jag måste klara själv.

Fuck vad jag hatar livet just nu!

Åsikter
Postat av: Emma

vad ledsen jag blir när jag läser din blogg. hundra kramar till dig <33

2009-08-27 @ 22:37:19
Postat av: H

Tack din med :)!



Jag vet hur du menar. Med detta menar jag inte din känsla utan att hålla allt inom sig. Mitt problem är att jag ser det som en svaghet att prata om saker, att öppna sig. Även att dom använder det mot mig.

2009-08-28 @ 23:01:08
URL: http://theflubberthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback