Lyckligt fyllerus

Om det är fullt av stavfel skyller jag på fyllan just nu.

Fan!
Fyllan borde rädda mig från det onda, det brukar den göra.
Men inte nu.
Innan kunde jag bara supa mig stupfull och sen var allt bra, men nu hjälper det inte längre.
Fan!
Jag vill bara känna den underbara känslan igen!
Fan!
Jag vill bara känna ruset och vara lycklig. Som jag var innan. Då det bara funkade. Då jag kunde dricka, känna ruset och skratta mig lycklig.
Då det faktiskt funkade.
Nu går det inte. Nu blir jag bara mer ledsen varje gång. Vafan?!
Jag vill ha tillbaka mitt rus!
Jag vill få känna mig lycklig igen!
Jag vill ha mitt lyckliga fyllerus igen.
Vad ska jag göra för att få det tillbaka igen?

Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback