-Ramona- Depp, depp, depp!

Känner mig riktigt depp :(
Vill inte, vill inte, vill inte!
Borde kanske äta något, men vill inte, får inte.
BLÄ!!
Sen såg jag världens berg av disk när jag kom ner som jag borde ta hand om + mitt rum ser ut som ett gäng elefanter dansat omkring där inne, men jag orkar inte bry mig för 5 öre.

Nu ska jag upp till mitt rum och klä på mig myskläder och krypa ner i soffan med halvtöntiga Yroll och Störtsköna Robert Gustavsson med en kopp te istället.

Lite skratt kanske kan rädda min dag något. Om inte annat så kanske jag lyckas få lite ork sen att hjälpa till här hemma.

(klicka för större bild)

 

Ps. Glöm inte bort att skriva ifall ni har tips på något band!


Åsikter
Postat av: Jenny

Att mysa brukar alltid få en på lite bättre humör!

2009-09-07 @ 15:33:37
URL: http://jjjohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback