-Ramona- Tankar blir till ord

Jag önskar han kunde se,
jag önskar han kunde se hur mycket han skadar mig.

Ord som "Jag älskar dig" ska vara vackra och underbara.
Man ska känna sig glad och lycklig när man hör dem,
men jag blir bara ledsen.
Dels för att jag inte känner mig värdig av dessa ord,
dels för att jag inte älskar han.

Så många tankar.
Så mycket förstört inom mig.

Tyvärr är nästan allt hans fel.
Han vände hela mig värld upp och ner, fast på fel sätt.
Jag vill inte såra honom,
han är sm jag.
Skör.

Han skär sig också.
Han har också sina problem.
Han är lika förstörd som jag.

Ännu en gång har jag hamnat i en sits där jag inte kan ta hand om mig själv.
Jag är för upptagen att försöka ta hand om någon annan.

Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback