Fan fan fan! Fylle fan!

Sorry att jag är så väck hela tiden.
Jag är värdelös på att blogga.
Igår hade jag visserligen mina skäl då jag var på sjukhuset.


Fan, ännu en gång så tror jag att fyllan ska rädda mig.
Ännu en gång så mår jag så skit så jag orkar knappt inte mera.
Bara för att man får sms från halvfulla kompisar som säger hur kul dom har så behöver väll inte jag också dricka? Vafan gör jag alltid såhär för?
Men på något sätt blir jag, hmm, avundsjuk kanske man kan kalla det. Jag vill alltid ha lika kul som alla andra, annars känner jag mig ensam. Jag vill alltid vara lite värre, då är det bra.
Fan vad jag hatar detta!
Jag hatar när man hör om kompisar som gör en massa roligt när jag sitter hemma i soffan och har tråkigt!
Jag mår så jävla dåligt då!

Fan fan fan!

Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback