Kär ännu en gång

Ännu en gång har jag gått och blivit kär, denna gång med en tjej dock.
Men jag känner mig osäker.
Precis som förra gången.

Jag är säker på att hon kommer säga att vi ska träffas i skolmatsalen t ex och sen sitta med ett gäng med kompisar och sedan asgarva åt mig.Eller att hon redan har en flickvänn och sen ligger med mig någon gång och dumpar mig sen när flickvännen får reda på det. Eller att vi träffas en gång, hon säger att hon inte tyckte om mig och så dumpar hon mig.

Jag vet att det antaglien inte kommer att hända, men mitt självförtroende är verkligen på botten så jag kan inte tänka på något posetivt. Jag är säker på att jag kommer bli olycklig. Det behöver ju inte bli så, jag kanske hittar kärleken i mitt liv och blir jätte lycklig. Det kan också hända, men hur stor är chansen liksom?

Jag måste gå ner i vikt, annars kommer hon verkligen inte vilja ha mig.

Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback